środa, 3 sierpnia 2011

Miętowy lakier Eveline colour Instant

Opis producenta:

Szybkoschnący i długotrwały lakier do paznokci.

Doskonały dla kobiet, które cenią sobie czas a jakość stawiają na pierwszym miejscu! Dłonie są wizytówką kobiety, dlatego spełni on oczekiwania nawet tych najbardziej wymagających. Innowacyjna formuła Fast Dry & Long Lasting pozwoli cieszyć się oszałamiającym manicure przez długi czas.

Produkt nie zawiera szkodliwego toluenu, formaldehydu, ftalanu dwubutylu i kamfory.

Skład: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Acetyl Tributyl Citrate, Phthalic Anhydride / Trimellitic Anhydride / Glycol Copolymer, Isopropyl Alcohol, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid / Fumaric Acid / Phthalic Acid / Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, Citric Acid. [May contain: Mica, Calcium Sodium Borosilicate, Polyethylene Terephthalate, CI 19140, CI 77266, CI 77891, CI 15850:2, CI 15850:1, CI 15985, CI 77510, CI 15880:1, CI 15865:4, CI 77491, CI 77492]

Moja opinia:

To mój pierwszy lakier z tej firmy i muszę przyznać, że z początku już chciałam zwyzywać go, ale.... to zaraz :)

Produkt kupiony wczoraj w Biedronce w promocji za 5, 99 zł mimo, że potencjalnie od dziś promocja miała się rozpocząć.
Dla mnie najważniejszą cechą lakieru jest jego szybkie schnięcie; na szczęście ten lakier spełnia je 8 na 10 punktów.
Kolor miętowy jest bardzo ładny i to właśnie ze względu na niego zdecydowałam się za zakup.
Niestety jak większość lakierów dostępnych na rynku wymaga minimum dwóch warstw na paznokciu, tak jest i w tym przypadku.  Jest zbyt wodnisty czego bardzo nie lubię.  Na szczęście jest bardzo wydajny i myślę, że jeszcze nie raz kupię lakier z tej firmy.  No i te urocze opakowanie ;)
Nr lakieru: 625

Podsumowanie:
cena: 5,99 zł
sklep: Biedronka
ocena: 8/10 




3 komentarze:

  1. Ładnie prezentuje się na paznokciach. Ciekawe czy będą w stałej sprzedaży w Biedronce.

    Dodaję Cię do obserwowanych, będzie mi miło jeśli też mnie dodasz. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam navy blue, ale nie testowałam jeszcze jego trwałości. Ile się trzyma u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  3. M. jakieś 3-4 dni :) zależy jak intensywnie używa się rąk ;p

    OdpowiedzUsuń