czwartek, 1 września 2011

Zbożowa kanapka- Mleczny start

Biedronka wprowadziła ostatnio nowy produkt jakim jest zbożowa kanapka. Od razu pochwyciłam wszystkie możliwe smaki i do kasy.
Strasznie zaoferowałam się nowością i byłam już pewna, że często będę zabierać do szkoły jako przekąskę. Niestety strasznie się zawiodłam.
Do wyboru są trzy smaki: truskawka, karmel i kakaowa.

Każda kanapka ma 40 g i 159-160 kcal.
Na opakowaniu reklamują się źródłem błonnika i witaminami.
Kanapka zawiera takie mąki jak: pełnoziarnista, pszenna, ryżowa, kukurydziana; syrop glukozowy, polewa mleczna, płatki jęczmienne, syrop cukru inwertowanego, płatki, owsiane i inne.


Niestety rozczarowałam się tymi kanapkami. Czułam jakbym jadła samą chemię. Gdzie smak kakaa, truskawek albo karmelu?
Żadnej przyjemności nie czułam z kolejnym kęsem. Cała kanapka słabo "sklejona", poszczególne warstwy niezbyt dobrze się trzymają, zwłaszcza te czekoladowe kuleczki, wręcz się rozsypują przy gryzieniu. Natomiast masy mlecznej zdecydowanie pożałowali.




Czy kupie ponownie? Zdecydowanie nie!

Sklep: Biedronka
Cena: 0,69 zł
Ocena: 1/10

12 komentarzy:

  1. nie zgadzam sie z recenzją.Ta kanapka jest przepyszczna lepsza od czekolady milka itp moim zdaniem i rzadne kulki się nie rozsypują ona sie rozpuszcza w buzi swoim smakiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też smakowała.Może dlatego,ze niewiele się spodziewałam,bo nie lubie tego typu płatkowych batoników. Przede wszystkim sycące i nie zasłodzone ale jadłam jedynie karmelową. Z ciekawoscią spróbuję pozostałych dwóch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie lubię takich płatkowych batoników. Moim zdaniem jest przeciętny. Bez rewelacji, ale też nie najgorszy. Daję plusa za to, że nie jest bardzo słodki. (Jadłam kakaowego :))

      Usuń
    2. Zgadzam się z recenzją

      Usuń
  3. Dla mnie ta kanapka to strzał w dziesiątkę... Jest przepyszna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kanapeczka na pełnym wypasie. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłam jak narazie karmelową-więcej nie kupię..w domu mam jeszcze truskawkową-oby była lepsza!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. To kanapka dla niedożywionych dzieci, kosztuje 69 groszy, więc nie rozumiem narzekania, świetny pomysł Partnerstwa dla Zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Noo, to produkt dla dzieciaków. Jak mają jako przekąskę zajadać czekoladę albo chipsy to lepiej zeby chwyciły kanapkę ZBOŻOWĄ (przypominam), w dodatku taką na którą je stać. Czepiasz się Orchidea.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kanapka bardzo smaczna- w niczym nie różni się od tego typu innych batoników,a kosztuje dwa razy mniej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm.. Nie wiem dlaczego, ale raz ją kupiłam i miałam niebo w gębie, ale kiedy kilka dni później chciałam więcej nagle straciła smak i była taka jak Ty ją opisujesz. Nie wiem, od czego to zależy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisze się "Kakao", a nie "kakaa". Wyraz kakao się nie odmienia i w każdej formie brzmi tak samo, czyli w mianowniku liczby pojedynczej...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń