czwartek, 25 sierpnia 2011

Czekolada Wedel smak gruszki potem mięty



Opis producenta:

Czekolada o smaku gruszki, potem mięty

Orzeźwiająca niespodzianka
Z okazji 160 urodzin marki Wedel, postanowiliśmy zrobić niespodziankę swoim konsumentom i stworzyć dla nich coś absolutnie wyjątkowego. Oto na rynek trafiają niezwykłe czekolady zmieniające smak podczas jedzenia! Jesteś niebanalny i spragniony wrażeń? Oto coś dla Ciebie. Poczekaj aż kostka czekolady rozpuści się w ustach, wtedy gruszkowo – czekoladowy smak zacznie przechodzić w orzeźwiającą miętę, zostawiając przyjemne uczucie świeżości.





moja opinia:
Niestety już od paru lat Czekolady Wedla nie są takie jak kiedyś. Ale to nie pohamowało mnie przed spróbowaniem nowego produktu. Wybrałam niebanalny smak gruszki. 

Producent gwarantuje, że najpierw czujemy gruszkę, a następnie miętę. I tu się zgodzę. A potem zostaje świeży posmak mięty w ustach. To jest najlepsza część czekolady. 
Niestety w składzie nie ma ani słowem o gruszce, ani mięcie, czego nienawidzę i chyba nigdy się nie doczekam.
"Mięta" jest skoncentrowana w małych i zielonych kuleczkach, dość twardych i czasem denerwujących. I nie cierpię tych ich nowych opakowań na czekolady! 
100 g zawiera 548 kcal  
Sklep: Społem
Cena: 2,99 zł
Ocena: 7/10

4 komentarze:

  1. Czuć przecież gruszkę wyraznie :) i opakowania lepsze te nowe - wygodne :) Świetna jest !

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio , nie wiem co autorowi nie pasuje. Czekolada jest fajna , pomarańcza potem chilli jeszcze lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą czekoladę i jej owocowy smak. Myślę, że jest ona jedną z moich ulubionych. Dlatego zawsze lubię wykorzystywać czekoladę do przepisów https://wkuchnizwedlem.wedel.pl i muszę przyznać, że desery czekoladowe wychodzą wyjątkowe. Jakby nie było ja jestem od zawsze zwolennikiem czekolady Wedel.

    OdpowiedzUsuń