wtorek, 16 sierpnia 2011

Crunchips sticks- ser i cebula

Opis producenta:
Gdyby DJ zamiast sampli ciął całe ziemniaki, to w gorącej atmosferze imprezy wysmażyłby Sticksy X-cut Ser-Cebula, najbardziej popularny smakowy duet w najbardziej rozrywkowej formie. Wskakują tanecznie na język i dają zmysłom po garach.


Doprawdy, bogaty opis. 


Moja opinia:
No cóż, wielu pochlebnych słów tu nie umieszczę, mimo, że spodziewałam się czegoś lepszego po tych chipsach. 


Na opakowaniu jest napisane, że tworzy się je z całych ziemniaków. I niby kto ma w  to uwierzyć ?  Podejrzewam, że tworzy się je z resztek. 
Kupiłam małą paczuszkę 75 g i dobrze zrobiłam. Żałowałabym gdybym wzięła duże opakowanie. 
W smaku przeważa ser, chociaż da się i cebulę wyczuć jak się ktoś skupi :)
Po zjedzeniu czułam niefajny posmak po chipsach, strasznie sztuczny. 


Na szczęście nie ze wszystkim jestem na nie. 
Bardzo podoba mi się za to kształt chipsów :) 
I to chyba koniec tych plusów. 


Osobiście nie polecam, na rynku jest znacznie wiele ciekawszych pozycji. 
Sklep: Kaufland
Cena: 1,97 zł
Ocena: 3/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz