środa, 21 września 2011

Papita- Solen

Opis producenta:
PAPITA - kruche ciasteczko w formie batonika z nadzieniem : mlecznym lub karmelowym lub kokosowym , oblane mleczną czekoladą i posypane czekoladowymi drażami  w kolorowej skorupce - trudno to sobie wyobrazić - trzeba skosztować.




Moja opinia:
Myślałam, że to będzie suche ciastko, a tu jakie miłe rozczarowanie!  Od razu smak skojarzył mi się z innym batonem 3bit. 
Czekolady jest 25% i myślałam, że to będzie jakiś chłam, a tu proszę, kolejne miłe rozczarowanie! Jest pysznie mleczna, żadna tam podróba! 
Kruchego ciastka jest 35% i jest ono kruche i dość maślane? Pachnie jak herbatniki :) 
Nadzienie mleczne jest równie pyszne! I jest go 29%! 
Na wierzchu obsypane są drażetki, które zawierają 11%. 
Wszystko razem stanowi piękną całość, której za nic bym nie zmieniła! A proporcje danych części są dobrane znakomicie! 
Polecam ten produkt! 






33 g 
Czy kupię ponownie? : Oczywiście tak. 
Produkt turecki. 


Sklep: Netto
Cena: 0,99 zł
Ocena: 10/10

6 komentarzy:

  1. uzależniłam się od tego batona na początku roku szkolnego. sprzedają go w naszym sklepiku po 1, 70. on jest w netto po 0, 99 zł? o dżizas, muszę kupić roczny zapas ^^
    Cyinder

    OdpowiedzUsuń
  2. jak się dowiem to napisze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z ulubionych batonów ^ ^ W podstawówce był w sklepiku szkolnym i kupowała go codziennie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmmmmmmmmmm........... PYYYCCHHHHOOOTTTKKKKAA!!!!!!!!!! slodyczowe odkrycie roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłem, genialny :)

    OdpowiedzUsuń