piątek, 17 lutego 2012

Rimmel Stay Matte mousse foundation



Opis producenta:
Podkład o nowej generacji zawierający naturalne składniki.
Rimmel Stay Matte Mousse Foundation zawiera unikalny naturalny kompleks kontrolujący blask skóry twarzy. Działa aż do 12 godzin, zapewniając trwałe pokrycie bez ryzyka wystąpienia świecenia się skóry. Trwała formuła kontroli blasku zabezpiecza przed jego pojawieniem się w ciągu całego dnia. Dodatkowo podkład doskonale pokrywa niedoskonałości i zapewnia że skóra wygląda świeżo i naturalnie w ciągu całego dnia. Produkt nie zawiera substancji zapachowych, oleju i talku.
Występuje w czterech odcieniach.



Skład: Aqua/Water/Eau, Talc, Glycerin, Peg-8 Dimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Polyacrylic Acid, Amodimethicone, Hydrogenated Polyisobutene, Boron Nitride, Butylene Glycol, Ethoxydiglycol, Lecithin, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Polymethyl Methacrylate, Polyglyceryl-10 Stearate, Sodium Polyacrylate, Ethylhexylglycerin, Polysorbate 20, Tocopheryl Acetate, Benzophenone-4, Galactoarabinan, Disodium Edta, Gossypium Herbaceum (Cotton) Powder, Propylene Glycol, Saccharomyces/Magnesium Ferment, Saccharomyces/Iron Ferment, Saccharomyces/Copper Ferment, Saccharomyces/Calciumferment, Saccharomyces Zinc Ferment, Saccharomyces Potassium Ferment, Saccharomyces Manganese Ferment, Bht, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower/Leaf Extract, Chlorphenesin, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Sorbic Acid, [May Contain/Peut Contenir/+/- : Titanium Dioxide (Ci 77891), Iron Oxide (Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499)]. (15.01.2012)






Moja opinia:
Ja mam najjaśniejszy podkład, cerę naczynkową dość widoczne naczynka. Bez żadnego trądziku czy wyprysków. Widziałam wiele negatywnych opinii na temat tego podkładu i cóż muszę stwierdzić, że jak dla mnie to się spisał. Stwierdziłam, że taki podkład w musie nie nadaje się dla ludzi z trądzikiem, pryszczami, po prostu jeśli chcą coś zakamuflować. Mnie zależało na wyrównaniu kolorytu skóry, żeby nie było przybarwień i ukryciu naczynek. Pod tym względem rewelacja. 

Plusy:
  • są dostępne odcienie dla bardzo jasnej karnacji
  • kryje to co chciałam
  • naturalnie wygląda
  • ładnie pachnie na skórze
  • konsystencja jest hmm jakby na badzie dużej ilości wody, jak konsystencja kremu nivea soft co jest plusem
  • w ogóle nie czuję żebym go miała na sobie
Minusy:
  • opakowanie, gdy produkt się kończy to można oszaleć przy wyciąganiu 
  • zapach w opakowaniu
  • cena
  • nie jest wydajny totalnie.... tylko 18 ml co starcza mi na ok. 1,5 miesiąca
  • bez wprawy trudno się rozprowadza, trzeba dość szybko nanieść i dobrze wmasować, bo w przeciwnym razie są smugi 
  • na pewno 12 godzin nie trzyma, nawet 8



Czy kupie ponownie? Już kupiłam, ale następnym razem chcę inne produkty wypróbować
Sklep: drogeria Bravo
Cena: od 23 do 30zł/ 18 ml
Ocena: 6/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz