sobota, 29 października 2011

Białe Frugo


Opis producenta:
to (nie)winna słodycz zaklęta w magicznym połączeniu banana i kokosa. To egzotyczna delikatność ananasa z kuszącą domieszką orzeźwiającego Liczi, wiodąca w krainę nieziemskiego upojenia.








Moja opinia:
Tak! Jest w końcu moje ukochane białe Frugo bo z Liczi, które ubóstwiam!
Niby jest kokos, ananas i banan w składzie ale gdybym tego nie przeczytała to za nic bym się nie domyśliła, że one tam są. Ewidentnie czuję tylko liczi, jakbym jadła te owoce. 


Białe Frugo jest już coraz bardziej dostępne i na szczęście coraz tańsze :) Pierwsze kupiłam za 2,50 zł, natomiast kolejne już za 1,69 zł co i tak mogliby jeszcze zmniejszyć zważywszy na fakt, że to tylko 250 ml :)


Bardzo polecam :)  I idę robić zapasy Białego ;)








Sklep: Tesco
Cena: 1,69 zł
Ocena: 10/10 

3 komentarze:

  1. Wcale nie jest tańsze .!
    Poprostu zależy w jakim sklepie kupujesz .!

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm.. mi za to nie smakowało, czułam wyraźnie kokos i ananas, a na punkcie liczi mam bzika! nie wiesz gdzie jeszcze można je znaleźć? :(

    OdpowiedzUsuń