środa, 19 października 2011

Milka CHOCO-SWING



Od kilku miesięcy się na nią czaiłam, aby kupić, odstraszała mnie na początku jej wielkość, bo niby jakim cudem ją zjem? I z drugiej strony przyciągała ta wielkość, w końcu to 300 g :D Po obrazku wnioskowałam, że i kostki będą proporcjonalne do masy czekolady, ale tu przyszło rozczarowanie.

Pocieszeniem jest fakt, że na kostkach widnieją sympatyczne krówki:





Jednak nie zmienia to zdania, że srogo się zawiodłam na tej czekoladzie! Najbardziej drażnił mnie ten wafel, dla on po prostu śmierdział strasznie intensywnie wiórami!
I co gorsza było go zdecydowanie za dużo, a raczej był za gruby w stosunku do cienkiej czekolady.
Tylko czekolada i nadzienie nie zawiodły.







Czy kupię ponownie? : Zdecydowanie nie!

Sklep: Osiedlowy sklep
Cena: 9,99 zł/ 300 g
Ocena: 3/10

1 komentarz:

  1. Powiem tak : miałaś pecha bo trafiłaś na czekoladę, która musiała być niedługo przed końcem przydatności do spożycia. Ja jadłam ją już 3 razy. Za pierwszym była świeża, rozpływała się w ustach. Wafel był świeży i chrupiący. Za drugim razem czekolada miała 3 miesiące do końca ważności i faktycznie to była porażka - tak jak opisałaś - wafel "odstraszał" a nadzienie było twarde. Zaryzykowałam trzeci raz - i znowu miałam "niebo w gębie"

    OdpowiedzUsuń