sobota, 24 września 2011

Mgiełka Radical



opis producenta:
Farmona Radical Mgiełka wzmacniająca do włosów
Radical - mgiełka wzmacniająca do włosów

Wyjątkowo skuteczny preparat do włosów zniszczonych i wypadających, wymagających wzmocnienia i regeneracji. Starannie dobrane składniki aktywne - naturalny ekstrakt ze skrzypu polnego, prowitamina B5, wyciąg z zielonej herbaty, Inulina z cykorii - chronią przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego oraz doskonale wzmacniają i regenerują włosy, przywracając im jedwabistą gładkość i połysk. Dzięki regularnemu stosowaniu mgiełki Radical® włosy stają się wyraźnie grubsze i mocniejsze, jedwabiście gładkie i lśniące oraz podatne na rozczesywanie i układanie. 200 ml

Moja opinia:
Może niektórym nie spodobac się zapach, ale ja go uwielbiam bo dobrze mi się kojarzy- czyli ze świetna odżywką !
wszystko co jest dla mnie na bazie natury jest cudowne, a że włosy sa dla mnie najważniejsze [ bo są bardzo długieeeee! ] to tylko najlepszych produktów używam.

naprawdę wzmacnia włosy! ta odzywka uratowała moje po ekscesach z codziennym robienie loków prostownicą!

wygodne rozprowadzanie na włosy.



Sklep: Rossmann 
Cena: ok. 7 zł
Ocena: 10/10 

2 komentarze: