czwartek, 22 września 2011

Joanna Kuracja wzmacniająca

Opis producenta:
Kuracja wzmacniająca Rzepa przeznaczona jest dla włosów przetłuszczających się, ze skłonnością do łupieżu i wypadania. Zawiera bogaty zestaw aktywnych czynników - takich jak ekstrakt z czarnej rzepy oraz inne specjalnie wyselekcjonowane ekstrakty naturalne i składniki energizujące, aby wzmacniać włosy i skutecznie zmniejszać przetłuszczanie się skóry głowy. To specjalistyczny produkt do wcierania w skórę głowy, który pozwala osiągnąć dobre rezultaty przy regularnym stosowaniu. Specjalna formuła neutralizuje charakterystyczny zapach czarnej rzepy i zwiększa komfort stosowania.


Skład: Aqua, Alkohol Denat., PEG-75 Lanolin, Raphanus Sativus Extract, Urtica Dioica Extract, Arcitium Lappa Extract, Humulus Lupulus Extract, Glycogen, Glycerin, Niacinamide, Panthenol, Menthol, Allantoin, Laureth-10, Citric Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphentyl Methylpropinal, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Dmdm Hydantoin, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone 









Moja opinia:
To jest mój numer 1 ze wszystkich kosmetyków ! Już nie potrafię żyć bez tej skromnej buteleczki. 


Plusy:

  • on działa! tak po prostu ! efekt jest natychmiastowy, łupież znika, włosy są zdecydowanie mniej przetłuszczone! Kiedyś włosy musiałam myć co 2 dni, a teraz wystarczy co 4, a i tak czwartego dnia są w dobrym stanie. 
  • Bardzo wydajny, gdyż po 2 tygodniach stosowania należy zrobić przerwę. 
  • bardzo łatwa aplikacja
  • po nałożeniu i wmasowaniu w skórę występuje przyjemny chłód
  • zapach dla mnie cudowny, gdyż od dzieciństwa mam styczność z produktami z czarnej rzepy
  • bardzo poręczny
  • atrakcyjna niska cena
  • włosy mniej wypadają
  • uwielbiam produkty na bazie natury :)
Minusy:
  • niestety produkt mało dostępny do tej pory widziałam tylko w jednym sklepie i tylko jedno opakowanie [ to które kupiłam]. Panie ekspedientki nie mają pojęcia o jaki produkt chodzi, gdy pytam o jego dostawy 




Pojemność: 100 ml
Sklep: zwykły osiedlowy
Cena: ok. 8 zł
Ocena: 9/10 

2 komentarze:

  1. Muszę koniecznie kupić :)

    Tutaj Siincero.pinger.pl : )

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też muszę koniecznie kupić :) na tą moją szczecinę

    OdpowiedzUsuń