sobota, 14 lutego 2015

Riso muller deser mleczno ryżowy o smaku pistacjowym



Nieczęsto kupuję produkty z firmy Muller, ale skusiłam się tym razem, ze względu na smak pistacji. To co związane z orzechami przyciąga mnie jak magnez.
Oczywiście nie łudziłam się, że znajdę tutaj orzechy, za dobrze by było.

Sam deser składa się z dwóch mas: 1-ryżowa i 2- "pistacje".
Spróbowałam każdej osobno i na pewno nie polecam jeść osobno masy ryżowej. Dla mnie osobiście bez wyrazu i smaku. Chociaż przyzwoita ilość ryżu.
Co do masy "pistacjowej" to jest pyszna. Oczywiście główną rolę gra tu aromat... na szczęście nie czuć zmasowanego ataku cukru na nasze kubki smakowe.

Całość tworzy przyzwoitą przekąskę, którą warto od czasu do czasu pochłonąć. Bo to jednak nie jest idealny smak, który z radością bym smakowała każdego dnia.

ocena: 7/10
cena: 1,40 zł
sklep: Kaufland




1 komentarz: