niedziela, 12 lutego 2012

Nawilżająco- rozjaśniający krem pod oczy AA



Opis producenta:
Nawilżająco-rozjaśniający krem pod oczy sprawia, że skóra wokół oczu jest odpowiednio odżywiona i nawilżona. 
99% składników pochodzenia naturalnego 

0% alergenów • parabenów • syntetycznych barwników • alkoholu • olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej • silikonów • syntetycznej kompozycji zapachowej • olejków eterycznych • glikolu propylenowego (PEG)
Organiczna woda z bławatka, pochodzącego z certyfikowanych upraw ekologicznych, poprawia napięcie skóry, a dzięki zawartości witaminy C także ją rozjaśnia. 
Naturalna betaina optymalnie nawilża skórę i poprawia jej elastyczność. 
Wyciąg z pestek dyni łagodzi podrażnienia i wspomaga procesy odnowy skóry.









Moja opinia:
Poleciła mi go sprzedawczyni ze sklepu, która jest po kosmetologi. Coś mówiła o składzie tego produktu, ale za bardzo nie słuchałam :)
Ważne, że działa!
- dla mnie priorytetem miało być nawilżenie, bo mam miejsca przesuszone wokół oczu i powiem, że udało się ich pozbyć :) bardzo, ale to bardzo dobrze nawilża! i zarazem nie przetłuszcza 
- nie uczula mnie! a 3/4 kosmetyków na rynku mnie uczula. To chyba zasługa naturalnych składników, nic mnie nie piecze, nie mam podrażnionej skóry, ani zaczerwienionej
- mimo, że preferuję żele pod oczy a nie kremy to tu nie jest źle, nie jest za lepki i tłustawy
- łatwo się aplikuje, nigdy za dużo nie wyleci z opakowania 
- opakowanie wygodne i poręczne
- neutralny zapach
- bardzo wydajne opakowanie
- gdy czuję zmęczenie na skórze pod oczami i nałożę krem to czuję ulgę 
- i co najważniejsze: w moim przypadku naprawdę rozjaśnia mi skórę pod oczami! Już nie mam takich sińców co kiedyś
- plus za skład
- szybko się wchłania 


Czy kupię ponownie? : Zdecydowanie tak 


Sklep: Natura
Cena: ok. 13 zł/ 15 ml
Ocena: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz