niedziela, 13 listopada 2011

Be Beauty Peeling do ciała borówka


Wygląda i pachnie jak prawdziwa konfitura ! Wąchać bym mogła nieustannie.
Czy spełnia swoją rolę? Raczej tak, skóra jest znacznie gładsza, ale nie tego się spodziewałam. I to chyba koniec pozytywnych cech....

Najgorsze jest to opakowanie ;/ Tak niewygodnie mi się używa pod prysznicem, że obawiam się, że niedługo mi spadnie. Po za tym do opakowania dostaje się w końcu woda, gdy sięgam mokrą ręką po peeling.... No i ta konsystencja... zdecydowanie zbyt wodnista... Powinna być zwarta.

Czy ponownie kupię? Nie


Sklep: Biedronka
Cena: 5,99 zł za 200 ml
Ocena: 5/10



1 komentarz:

  1. Ja własnie dizs go użyłam po raz pierwszy i wiem, ze nie ostatni:) peeling pachnie fantastycznie i spełnia swoje zadanie. Ściera martwy naskórek tak jak każdy inny peeling, tyle, ze jest o wiele tańszy...zgadzam sie ze stwierdzeniem, iż opakowanie jest nieporęczne, ale tylko na tym jego wady się kończą...

    OdpowiedzUsuń